76

Kategori: Allmänt

. tisdag. sov typ hela dan, och sen vid åtta cyklade jag ner till gröningen och träffade jonna, grillade och sånt :D sen slutade de ju inte sååå lyckat, de slutade med att jag fick halv bada i fontänen vid kullagatan! hahah. andrea i ett nötskal ;D
onsdag. jag och nelly cyklade först till påarp för nelly visste ett ställe vi kunde plocka jordgubbar, men de slutade med att vi chillade vid en järnväg. hahah. bilder på bilddagboken. ooch .. ja vi cyklade vidare runt påarp och till nått ställe, sen köpte vi 2 liter jordgubbar och nektarin. och cyklade hem, så de blev en hel dag på cykel i påarp :S haha .. men slutet gott - allting gott !
torsdag, idag ska bara fixa frillan sen kommer min farfar och hämtar mig ;D haha han ska köra mig till norvalla, till sjukgymnast martin berg. ska typ komam ut där nu 1 gång i veckan, träna styrka och rehab. haha blri nog inte alls jobbigt om han brukar träna dom i hif och så. haha synd om mig. ska visa han den feta knutan jag fått i mitt knäveck också ;) CYA :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: