80

Kategori: Allmänt

hallåå däär (: i torsdes , längesen jag hade såå kul asså :D läs mer på bilddagboken ;) haha . igår kom jonna hem från spain efter 5 dagar där. och idag åker jag till grekland :D:D till platanias som ligger ute på kreta. ska bli fett nice, har packat lite nu, men inte allt klart. ;p orkar inte. men så mycket behöver man inte, typ bara bekini ;D haha & kläder ju. så skönt, imorgon ligger jag vid poolen eller stranden med en fete isglass och bara låter solen göra mig brruuuun :D haaha. nej jag är inte sån som ligger o pressar, badar bara ;D  ..jonna & nellan ska komma hit snart, och kanske också träffar några andra snabbt. sen åker jag har ifrån vid f17.OO och flyget går 2O.1O .. men ska packa de sista , hoppas de regnar här hemma ;D ciaoo

              image115

Kommentarer


Kommentera inlägget här: