23

Kategori: Allmänt

23 mars
HAAAAAAAAAAALLÅ ! titta min blogg e tillbaka :D jag vet inte vad jag gjorde för att den skulle komma bort , och jag vet inte vad jag nu har gjort för att den kommit tillbaka till miiiiiiig :D okej . blogg är mitt liv ! nä  , men kul och skriva ut sig . hoppas inte den försvinner så vips nån mer gång :( blir sinnes . de har ju liksom tatt aslång tid . huhu . jag har till och med varit bortrest en vecka :P HELT UNDERBART ! skidsemester då . HELT UNDERBART ! eller skrev jag de nyss ? ;)

fredags kväll och hemma .. men inte varit de så länge . varit i laröd ;D började då vanlig skit-skol-daaag .. men de är endå kul :S hahah :D hängde med jaqline hem  på lunchen , sen hade vi självförsvaristället för träning , sjuorna åttorna & niorna . mycket skoj & intressant faktsikt . smått skämmit .. min mobil ringde 3 gånger :S.  desperat ;) stängde av den förrens tredje gången . bra . sen hämtade mammi mej så stack vi & fika :) så sjukt gott de va där vi nu va . jag har koll på läget .sen stack jag hem så , sen ringde erika så blev jag körd upp dit :) där va också fanny & anne ♥. kollade lite fotboll någonstans , sånt där alla va kändes de som . träffade louise ! åh så längesen <3 saknat dig. sen kom jaqline också :) och imorgon ska jag spela match :D mot nått damlag , haha karsh bom . hoppas dom inte krossar oss :S asså inte i mål , utan våra ben eller nått . haha . ska samlass nio/tio heden . men har fått nått problem med mina knän , ska gå sjukgymnast , OCH INTE FÅ TRÄNA ? haalååå . jag måste .
men jaja nu ska jag snart sussa , ska fixa till min blogg lite . har lite ideer , men får kolla så ingen annan har TYP en sån . blir lite fel då. haha . hörs imorgon . (tack för ikväll :D)

Kommentarer

  • jaqline. säger:

    andrea du är bland dem bästa. så saknad du varit , min andi pandi anka :D (L)

    2007-03-24 | 13:10:35
    Bloggadress: http://jaaqline.blogg.se

Kommentera inlägget här: