27

Kategori: Allmänt

image3625 mars
hallå småskitar. idag har solen strålat mer än igår och det är så jävla härligt att den kommit nu !
linnea kom nog med solen från the brasse land :) hihi . jo att jag har hängt på heden min eftermiddag idag med emmuuttii . kollade på eif - hbk , så jävla trisst de va . ;* haha .  träffade linus & nårra mer där . måste ha varit en jävla stor publiksiffra :D asså . sen pluggade jag lungt i uterummet och på terassen , bara njöt av vädret . mycket skönt ! engelsk redovisning på måndag & matteprov . men matteprovet har vi ju på tisdag också så de e ju lungt .. eller hur jonna & vix ? :) hahah vi är bäst .  hände inte så mycket mer viktigt som behövs skrivas här :D skulle joggat men tiden rann iväg för mig så de får bli imorgon . so long .

jaqline björk elinor lindberg emma ekenberg anna pettersson linnea ljung erika johnsson anne dybdal jonna eklund nelly lundell felicia bigot klinteberg
/nu är de som innan . klarar inget utan dig , svik mig nt nån gång .. 5 år <3
eller nått sånt :D haha .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: