28

Kategori: Allmänt

26 mars
image37 image43 image45

hola amigos . måndag  och vi alla vet vad de innebär om de inte är lov :( .. skola . så satte på mig mina ballerina skor , vårjackan & mina vantar och gick glatt till bussen :D my & norbeck skrattade åt migg . haha tycker inte om er :( skämt o sidå . älskar er :D men nog om de ;). idrottade utomhus , de blev ju såklart fotboll . kanske inte så konsitgt .. 7f = fotbollklass ! de va mkt kul . jag & jonna spelade lite för oss själva iförsig , ute på vägen och på nån gräsplätt någonstans . sen med capser & linus ;* . sen va dagen slut , alltså halv tre . ganska skönt :) 5an stog och väntade på mig vid knutan så bara gick rätt över från 7an :D intressant . idag solade jag  uterummet , de va vaaaarmt . bild där uppe (H) hauhau . och åt typ 7 glassar . de är ju faktiskt varmt ! :) spelade fotboll med gårdspolare i de fina vädret (än en gång) :D haha . sverige är konstigt . det kan ju liksom bara komma ett moln så pang boom oskar de och spöregnar :o. nä nu rinner tiden iväg från mig IGEN . Måste hoppa in i duschen , sen priosn break ! :D sen packa träningsväskan , sen nana kuddaar. :) ..round meee
ni som hinner läsa detta innan jag lägger in fler bilder . . ja de ska inte bara va sån bild när jag dricker vattten , men mitt internet krascha typ fast jag är fortfarande kvar här på blogg , men de går inte att trycka upp rutan med bilderna i :S så de blir imorgon ! eller senare ., jaja
haha de va visst min pappa som hade kört med mig :P han stängde av internetet för jag bara slängt min träningsväska precis inannför dörren och inte tatt upp den fast dom sagt till mig ett antal gånger :D thats me .
men sköt om er ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: