51

Kategori: Allmänt


image69 tjabba tjena hallå .. de va ett jävla tag sen? har nog haft tid, men absolut inte ork ! ;p de får man lov att inte ha ibland :) ska vi se.. jag har inte skrivigt sen i söndes, och idag är det fredag , snart lördag. så jag tänkte skriva om heeela min vecka.. dock lite kortfattat . elelr jag ska försöka? jag har nog dålig vana att skriva låånga inlägg varje gång jag skriver. kolla nu har jag redan skrivit lite mycket (haha), och allt är bara nästan onödigt? aja vänj er .. kanske roligt att läsa? :D tvingar ingen . okej , har jag skrivit om min valborg? hm ;p niks vill ni veta? tänkte väl de , låt gå - förresten , nu va jag sån onödig igen .. HAHAH okej har inget liv just nu . im gone. okej här är min vecka! :D skriven av anduttti

måndag:
då va de ju valborg, som ni alla säkert vet . haha , jag kommer ärligt talat inte ihåg hur den börjar tror jag.. vänta ska tänka. jo, jag va ju på shoppingtur! ja så va de (kolla massa onödigt) .. först stan sen väla med my, anna och nelly :) handlade smink, smycke och skor :)  nöjd med mina köp , haha. sen hem och så vilade jag lite , sen kom anna vid 7 . sen vid 8 åkte vi ner i stan lite , träffade olivia och matilda , fikade lite på waynes först sen in på tivolit, och träffade massa folk hela tiden ;d mucho trevligto. va med jonna också där nere . ritktigt trevlig valborg, men den slutade inte så lyckligt :( you know i´ll be here for you ♥ always . men sen åkte vi hem till mig ett tag , och sen sov bara anna över här :)

tisdag: anna försvann från mitt hem ungefär mellan halv tio - tio . någon som har sett henne? sov gott :) sen frulle - gör ve sig - träffa elit - hif  och såg inget av den matchen, missade ändå inget. så jävla dåliga ;p träffade härligt folk <3 myys . sen hem och bara tog de lungt , så skönt :D ( de där skrev jag kort och sammanfattat :D) HAHAHAH så trög

onsdag: skola skola återigen skola . SAKNAT MIN UNDERBARA KLASS . lugn dag, gjorde inget när jag komde hem , joggade och lite så . måste komma igång , inte spelat fotboll sen typ 3 veckor sen :S zonläger 2 på söndag ju ..
image70

torsdag: HEJ SOFT DAG ! jaja mensan. slutade skolan kvart i nio , bara så ni vet ;) eller inte hela klassen .. bara halv klassen , eller dom som valt träslöjd. där man får snacka mest och gå runt och sådant . på syslöjden får man knappt andas . päran va sjuker , så vi hade IA , som vi igentligen ska ha kvart i tio till halv/kvart i elva. så vi slutade kvart i nio . ;D  så jonna, felicia & jenny följde med mig hem för dom tycker det är roligt hemma hos mig . haha :p vet ni vad vi gjorde? :D först cyklade vi då hem till mig , jonna skjutsade felicia. sen orkade itne hon, så felicia fick hoppa av, så cyklade vi iväg från henne, mendu kom vi inte på att vi hade gjort förrens vi kom hem till mig, och jag kom också på att hon inte hittar i mitt område.. vem gör de (?) så hon gick vilse där .. sen efter typ 20 minuter kom vi på de, så vi blandade saft och gick ut och letade efter henne. hittade henne typ direkt, då tog hon min saft och hällde de över mig ;( haha bitch :O skoja , men hade vit byxor & vit tröja . fint ;) de va ju inete jag som cykla ifrån? typ. fick också i hela mitt hår, japp, de blev väldigt klibbigt. sen ville jag hälla på henne, men jonna gjorde de åt mig ;* men fick mer på sig själv än på felicia . sen spelade vi fotboll här utanför mig , och filmade allt. haha saiko .. så jäääävla roligt asså . sen in och åt , mums. mitt kylskåp va tomt sen, allvar. sen skulle vi faktiskt till pålsjö slott och spela brännboll med laget 7a 8f 9b. YEEES . andra sidan stan ???????????!!!!!!!!!!!!!! och vi skulle cykla, men tre cyklar & fyra männsikor. jonna fick ta henne till tasty house , vi köpte glass & lite gottis där ,  sen tog jag felicia till pålsjö . men vi hittade typ inte . men de gick ;) sen va de cykla hem . hade jag inte haft så trevligt sällskap av alla tjejer och killar hade jag inte vatt hemma än :) sen på kvällen joggade jag igen :D 

fredag: skolan är nice. och jag menar verkligen de :D haah okej, kortfattat va de. ;p två lektioner, sen träning . jag och jonan va jättesnälla och frågade om melissa och my ville ha skjuts, och de ville dom :D haha , min cykel är nog sönder nu. haha min korg har låssnat :( PAAAAPPA!?  :) sen när jag kom hem ringde linnea äälskling, vi skulle ses i stan , träffa alla laröds tjejerna <3 eller några iaf ;p haha .. erika linnea stina ingrid frida . träffade elin.b där nere också ;D de va mys (: va där long time . ni är underbara <3 sen godishörnan :D sen tittade jag när min brossa spela, de blev 3-3 . duktiga pågar ;D haha nä men , sen käka vi pizza hos några , mycket nyttigt (!) , sen är jag nu home alone . hög musik och så ,  orkar inte skriva mer .

ADJÖSS
kom på något eget ? ;(

image71
bdb : andreaclausen

MAAAAAATCH IMOOOOROGON !!!!!! ÅÅH LÄNGTAAAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: