52

Kategori: Allmänt

image72 image72
hej på er mina bloggläsare ;) vill börja med och fråga er om ni förstår vad jag skriver ibland?
okej, ni kanske inte ens svarar, men ibland när jag läser mina egna inlägg så ser jag att
jag skriver lite fel och sånt ibland haha :p sån yr så ni vet. de går så snabbt när jag skiver
och jag orkar inte skriva om nått om jag stavar nått litet fel ;p haha de va lite onödigt haha?
idag spelade jag då maatch med mitt älskade lag , i skåneserien. och vann med 2-0. hela
matchen va vår. fast helt störd dommare och fula motståndare spelade vi på och kämpade.
som sagt, matchen va vår från tio minuter in i första halvlek ungefär, tills slut :) så skönt o spela
igen. haha värsta vattenkriget efteråt. YES :D älskar er tjejer . sen hade jag vattenkrig med min
brossa när jag kom hem också :$ haha . jag va bara här ute, så kommer han med sån fet
vattenpistol och börjar skjuta på mig :O då va de krig ;p haha .. idag blir de lungt , zonläger 2
imorgon . men ska käka nu , ha en trevligt kväll allesammans ;D ♣ miss clausen .

muy bien muchachas
1:A

Kommentarer

  • jonna säger:

    vilket lag spelar du i? :)

    2007-05-07 | 23:41:29
    Bloggadress: http://britzen.blogg.se
  • Jennan säger:

    äe ni e inte kloka . mina älsklingskusiner ;)

    2007-05-08 | 21:38:41

Kommentera inlägget här: