54

Kategori: Allmänt

: innan : image74tjabba godingar. idagens har jag fikat med två par (haha) söta flickor, jonna & felicia.. blev fett med grejer på waynes haha gott i kistan. sen stack felicia, så gick jag & jonna runt i staden. handlade en tunika, bekini & trosor :) glader ! sen åkte jag hem och bara tog de lungt :)
nu : li (rebecca) frågade nyss om jag ville hänga med ner till min bästa vän elinors konformation imorgonbitti. yes, jag vill de! men vad ska jag ha på mig isåfall? WAAAAAH. kläder, vad jag ska ha på mig, det är ett utav dom största problemen jag har asså helt serriöst ;p haha . dagens ilandsproblem varje morgon :P men jo, åker väl med li dit! :D sen får jag väl plugga lite och sånt, prov på onsdag. pluggat lite smått denna veckan i skolan och så, lite hemma. handlar om lag&rätt, meeeeen nu måste jag titta på lite kläder och sånt ! :) ska försöka skriva imorgon också , inte så "dutti" på de som innan :$  TJAO !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: