63

Kategori: Allmänt

image79
ååh filmen va verkligen jättebra :) !! och sällskapet med några av mina favorit tjejer också - nelly tesss matilda linnea olivia anna ♥   mycket mysikt .

igår  (fredag) va de först skola och sådant .. så när jag cyklar till skolan och precis kommit upp till husensjö skolan typ , ligger det en kille på marken med handduk över sig :S och moppen är vält , och hans kompis bara går runt . och där är en annan man där också som försöker prata med han : har du kört ända från tågaborg blabla .. och jag visste att dom gick i min skola , och att dom skulle träna nu på morgonen . men såg ju inte vem det va som låg . men såg vilka fotbollsskor han hade ;D haha . blev lite rädd faktiskt . handduk över huvudet :S .. men dom behövde inte hjälp . så cyklade vidare till skolan , så bara fick jag sån tanke att de kunde vatt capser brossa (?) för hans brossa umgås med han som stog där också . så ffrågade jag capser om han hade dom fotbollsskorna , och den moppen och de hade han . så han skrattade bara först men sen ville han dit . så vi fick sticka dit , han sjuktsade mig dit och jag också ;) hahah. så va han då inte kvaar efter 15 min , så vi fortsatte till harlyckan där dom tränade så frågade vi då vad som hänt och så , så låg han på sjukhuset o så , men inte så farligt . puh :) de va ju bra . så vi cyklade tillbaka ;p haha . va tvungen att skriva de :O haha. sen dampa vår ena mentor på oss , men så är det ;) 2 lektioner sen träning , gott . men va inte med match och sånt på kvällen . så  satt bara där i varmen med viktoria & linnea  . sköönt .
sen ringde my mother och sa att hon skulle ner och käka i stan med lena , älsklingskusin Jennys mamma :p så jag hängde med , cyyyklade ner :O åt på 2 bröder , sjukt gott . så när vi sitter där i solen och käkat klart , ser jag my där ute :D haha så springer ut till henne , så skulel hon igentligen hem för hennes buss kom direkt , men vi tog en glass och satte oss och prata :) sen kom hennes buss , och mamutt och lena va klara så gick vi in i stan en runda och så . de blev bara trosor , mycket nice tyckte jag :) svart & vita frank dandy . me like :D ska ner imorgon lördag också , skolavslutning snart :) träffade jäättemånga som man kände , så man kunde ju inte koncentrera sig på kläderna :p hahah. några jag träffa - elinor li,  linnea ingrid , capser gabbe dino niclas filip . vet inte om jag nämnt de innnan , men min mamma och elinor är bästa vänner , kramas och sånt när dom träffas :D haha . elinor är bäst av allt o alla :) så stog och snackade med alla dom ett tag så sen fick jag och mamma cykla hem , sen packade väskan och sen ner till ip , maaaaaaatch :D sagt de så många gånger innan , men ni är så underbara tjejer , råå f15 . jovana & mikaela va också där nere :) vann med 3-2 . spelade inte så bra , men detta va blandat förstalag och andra , kanske därför ;p lite skador tyvärr . men vann iaf , huvudsaken ;) nä nu har jag skrivit ett fett inläägg , har ni läst allt ? ;) ska göra ve mig nu , sen stan med mamma igen , sen plugga lite . en hel del till nästa vecka, oorkar inte . sen ikväll gantoftaa :D och sen på söndag landskronalägret inför skånelaget . inte vatt nervös dom andra gångerna , men nu är jag de lite :$ . well well , nu har jag vatt duktig och skriva om tre dagar :D fredag lördag söndag . så nu behöver jag inte skriva förrens måndag . haha :p
ni får ha det så jättebraa , vi hörs & syns .

Kommentarer

  • linnea! :D:D:D ( hughes johansson ) säger:

    HEY HONEEEY <3
    så kul det var att träffa dej idag. saknat dej såå :* men vi kan ju höras om fredag? :D
    haha, jag vet inte hur sånt här funkar, men bah så duvet, så e jag daligen inne på din lilla blogg! x) sån liv jag har! VET OM DET SJÄLV! :D
    men ja, .. jag älskar dig så mkt andrea, så glad att vi blivit kompisaaah (L)(L)

    2007-05-28 | 22:55:36

Kommentera inlägget här: