64

Kategori: Allmänt

image82

ja hej hej .. nu tänkte jag berätta ännu en gång att jag är very duktig på att skriva här :) men jaja ..
igår va de ju hif :D dom är very duktiga ! haha .
men min dag började med att jag vaknade på morgonen , som jag fortfarande gör :) tack för de . sen skolan , frächt som vanligt . hade två prov . yes , fick reda på ett direkt nästan , hm 1 fel ? riktgit störigt . och tack vare att jag läste på lite slarvigt . sen hemmåt , och jag kan säga att de va väldigt tungt att cykla hem igår , vet inte varför . kanske för jag inte cyklade med filip o filip (?) haha :D senare så va de lagfoto , och yes igen jag kom försent :S. 10 min . men som nästan alla vet , så har jag dock aldrig varit bra på att passa tider och lär väl aldrig bli .. haha min egenskap som är vädligt good. sen hem , åt lite sen cyklade jag och mötte elinor , va väl lika sen där . men jag har faktiskt ställt fram min klocka typ 7 min , så ta bort några minuter ;d sen sykla vi till olympia , typ inget folk när vi kom sen kom de mer o mer . mcdonlas lindberg & bugerKing Clausen :D YES. sen kom jennie till oss , sen kom hennes kompisar så satte vi oss vid kamal namik o några fler .. trevligt ;D sen vann hif då som ni nog vet med 4-1 , tack gode gud för de också . haha sen va de sluut , cyklade sånna omvägar bara för vi skulle följa namik hem haha :p sen innan vi skildes snyft haha, stog vi o snacka i typ lite mer än 1 tim . sen blev jag och elinor jättehungriga så vi fick cykla hem . och kom hem när klockat va 22.30 ungefär , och då kom jag på att jag hade fotat 2 matteuppgifter till ett prov , så skulle igentligen övat på dom .. skolan går ju före allt nästan :S . men de fixade sig (;
sen idag har jag inte gjort nåååt. jo jag kom försent när jag skulle möta en person , yes försent försent . haha ;p ja sen bara pluggat och så :) solat lite smått , legat på mitt uterums tak lite , haha de är soft ;D de går säkert snart isönder. men måste förstätta plugga nu , prov imorgon.  och på fredag. och hade idag, och två igår :S uh .

/ *

Kommentarer


Kommentera inlägget här: