67

Kategori: Allmänt

                               168718-85

hallå amigos.  igår va jag på bian, såg filmen hata göteborg och hata den filmen ;p haha så jävla dålig. men den kunde vara rolig ibland, men den hade ju ingen mening från början till slut. och sen slutade den inte så bra heller :p haha jaja ..
tre senaste filmerna

  • hata göteborg (bio)
  • pirates of the caribbean 3 (bio)
  • skarpt läge

.. och idag så va de först träslöjd, blev klar med min spegel yes och börjar på en typ nyckelring. blir säkert nice. och sen så mentorstid där vi typ bara snackar i 15 min (högst) sen slutar vi :D haha. så vi slutade tio över tio, och då slutade killarna för hela dan. bara för dick och gocce är i chile eller varfan de va med 9f, SM. okej, de va kil. hahah. så dom fick sluta, och skrattade åt oss och sånt. jag bara vi kommer också få sluta ska ni seee :) !! och ja, de fixade jag, jonna och isabelle. yes slapp NO. men fick typ 5 sidor och läsa, men de läser man ju på 3 min? :D så de va ju skönt, fast jag vet inte om resten av tjejer änns vet om de nu (?) haha, vi bara stack ;) hem, solade och pluggade. och när jag solar, menar jag inte solarium, no no.. haha inget för mig :S solar ute in my garden :) passa på när solen visar sig. nu ringde elinor, och vi ska ner i stan, ta en fika och shoppa litta. sen eftersom elinor är en baddare på spanska, ska hon hjälpa mig o plugga till provet imorgon. haha kommer gå sååå bra ! 

och igår ringde niclas (en av mina tränare), och frågade om jag ville spela. HELL YEAH att jag vill :) fast jag inte tränat i veckan, fick jag endå de. så glad för de, vill alltid speeeellaa ! ska spela både lördag och söndag, skåneserien och A-serien. hittarp på lördag, klockan 11 på råå ip. sen vet jag inget om söndag. behöver vinna på lördag, ligger i mitten av serien, och på söndag, hoppas vi vinner då också, oövervinnliga i den serien ;D haha. 

ska gå och ta en snabbdusch nu, sen stan, vi hööörs

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: