back in school.

Kategori: Allmänt

jaa , tillbaka i helvetet? kul också att vi ente hade hemkunskap idag. haha jonna mådde ente bra, men gickte kvar i skolan för vi skulle ha hemkunskap. istället planerade vi fina middagar vi ska ha framöver :p! ännu roligare att jag och jonna kommer bli kallade för mäster-kockar! get used to it.
jag skulle engentligen bli hämtade förrens fyra då när vi slutade, men slutade halv tre, så hängde med jonnis hem :) eftersom vi hade dreglat över felicias kakor idag i skolan (okej vi åt upp dom också, men ändå) så vi åt kakor med kall kall mjölk och kollade på tv när vi komde hem. konstikt för kakor är verkligen disgusting :s. hahah! jaja, det är underskattat också, man blir ju bara fet.
sen bar det av till sjukgymnasten, my favourite place nu för planen är ju ente ett alternativ längre? :p men igår på träningen kickade jag satan! yeey, kändes knappt något. fan jag e tillbaka snart :D (fucking jättemånga månader). men folk, det har ju redan gått 1månad & 1vecka ungefär ! sakta men säkert. åh jag vill springa, röra på mig!
okej innan jag slutar skriva för denna timme måste jag säga att jag gjorde 90armhävningar idag :D de kan ni också get used to, kommer hända fler gånger nu :) vaddå muskelknutte jag är nästa år ? ;) puss på det okejokokokok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: