can't hold us down

Kategori: Allmänt

hola amigos! :p tisdag idag och det innebär skola, och desperate housewives ju ;). tar de sen! imorse svettades jag hos min älskade sjukgymnast, sen skolan. komde 30min försent men ändå? :) får de för per, han bryr sig så :D bäst
i test på de asså.. sugit lite på ett av våra offer idag också, hahahahahaha! aaaawee gumman lilla :) femman är bääääst!
jaa nyss kommikt hem, efter skolat träffade jag amanda, det blev mezomys :) riktikt mysikt, behövde de :D snacka av sig! haha <3 love to you.
nu ska jag slipa min recension och plugga matte (Y). vill ju behålla mitt MVG i matte (H) prov på torsdag i matte, och detta kapitlet va svårt :o. de förra med igentligen.. jaja whatever dah haha, puss på allt allt allt allt alllt de

i can see it in you beautiful brown eyes.

with nothing to say..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: