don't worry ffs!

Kategori: Allmänt

image201

hm, idag va de då skola! första gången för mig denna veckan. i love my boys! and i know that you have missed me. dom hade fått reda på att dom skulle ha sånt miniprov idag i so, så ringde jonna och sa de till mig igår. tänkte plugga till de men naaaaaaaaah. tänka är ju en god tanke iallafall. och jag ska ju inte behöva göra de om jag inte ens vatt där på en vecka :p men de fick jag, tur de inte va något  svårt. de va sånt vi hade gottt igenom på lektionerna + annat som jag inte läst om?! haha kände mig så IG i vissa frågor jag bara "?!!" haha. men dick (ja de är vår lärares namn) ssa att de inte gjorde något för att jag inte hade vatt där ! wuhu lärarna gillar mig =) sen va jag med på träningen, gjorde nog för mycket med boll dock . men de är kul som fan! åh så skönt "och va igång".. får ju inte springa och sånt, men jag kicka och sköt lite. namik och nån  annan va där :D trevligt värre typ. jaja :D så lirade med dom. sen efter så tog jag bussen med vixx och så bestämde vi oss för att inhandla fetemycket godis och kränga de på bussen. så de blev godis för alla pengar vi hade! hmm kärngarna istället. hahaha de e gött. aja ikväll ska jag inte göra något speciellt, ska bli skönt . kanske träffa nelly m.fl sen senare ;p. ska plugga lite nu också ;S chillplugga, eng-prov på måndag ju. aahh vi hörs ! pusss på digdig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: