está enferma :(

Kategori: Allmänt

image191ligger här nere i soffan och tittar på tv, stek het och dricker te och äter glass som pappa nyss fixa när han kom hem från lunchen :) fett kul är ju att min hals är värre idag än igår :* asså ni skulle höraa min röst, skrattar varje gång jag hör den! haft så kul så jag till och med spelat in den på min mobil hahahaaha!! :p konstig jag vet. men nu väntar jag på att Joey ska börja, sen efter det är de ju Vänner :D och då är klockan 45 minuter över 2, så då är det en kvart till Next och sen dismissed. hahaha kunnig! annars ingenting roligt på tv idag, inga roliga filmer på TV1000 kanalerna eller nånting. och på lördag åker matilda till australien i 6 veckor :O:O den stora frågan är om jag kommer klara mig? hahaha <3


I didn't need the pain, once or twice was enough..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: