for a moment like this

Kategori: Allmänt

Det verkar som om många är sjuka i klassen, typ jonna & linnea gick hem igår, vet inte om dom är sjuka idag ifs och felicia är nog också sjuk idag :/ influensan har invaderat mig anyway! och jag saknar klassen, nelly, anna, linnea.h, ikutt, anne, amanda, soffs, matilda och fler ! ♥♥

vännerboxen, fett med godis och cola.

varje gång du känner för att backa kommer jag vara där för att putta fram dig igen, som en vägg du kan luta dig mot men endå inte falla tillbaka. jag älskar dig! be strong soffs.

Kommentarer

  • sofia ulappa säger:

    andrea..
    riktigt glad att jag lärde känna dig elskling
    du ska veta att ditt stöd värmer, verkligen.
    i'm here for you too, aldays, always.
    jag älskar dig tjockis!

    2007-11-21 | 18:35:19

Kommentera inlägget här: