go your own way.

Kategori: Allmänt

emmaekenberg säger (23:30):
säg att det innehåller mycket chokladsås, mycet maränge roch banan så ka njag kyssa dina fötter

: andrea säger (23:32):
hehehe kom då!!!!

träffade amanda och soffs i stan vid 6 och sen gikc vi till mezo och myste där i flera timmar. tror jag somnade en stund? hahaha. sen åkte vi hem till mig, hade popcorntävling, jag vannde :) I'M SNYGGAST! och bara hade sån rolig fredagskväll hemma :D haha, mys, tack för ikväll. somnar nu:) ajdööö

kul att jag ska på konfa imorgon, 10-16 ?! "dagens tema - kärlek"   kommer dö

Kommentarer

  • jaqline. säger:

    andrea! hur hitta du min blogg? hahaha

    2007-11-11 | 21:41:43
    Bloggadress: http://jaqlinebjork.blogg.se
  • andrea säger:

    jaqqejaqline! jag sökte på kontakter? ;) haha där ploppade du upp.

    2007-11-12 | 18:17:52

Kommentera inlägget här: