good enough to waste some time?

Kategori: Allmänt

image187heyyy amigos. nu sitter jag med melon och glass och kollar såklart på vänner i sängen :) finns väl inget bättre en vardagskväll? klämde till med en bild här på bloggen :p hahaha. fick sluta tidigare idag för  jag redan antecknat de man skulle på SOn, fick liksom vikarie. soft ! några hade vatt så duktiga. och nu ska jag verkligen ta tag i min stavning för jag tycker fan det är svårt att läsa högt nu!och de är inte bra asså. se, har redan börjat :p.
när jag och vix kom på bussen säger hon bara typ: oh my god. jag bara ? då va det en hemsk kille som va på bussen, vill ju inte ta upp det här precis. han gömde sig tillochmed? ja han borde ju skämmas..
allt för mig, ni får ha det så bra!

Kommentarer

  • jaqline. säger:

    knappt snygg du är andrea :)

    2007-11-14 | 21:48:56

Kommentera inlägget här: