hello you :D:D

Kategori: Allmänt

seriöst så är min klass bäst.
väldigt knäppa, men bäst.
borde inte vara 8f borde vara 3f.
hade passat oss bättre.
alla andra klasser sånna normala sitter och pratar,
och sånt. vår klass, skojslagge, fotboll med papper.
och allmänt konstiga. ta musiken idag som exempel.
ett riktigt zoo och dino är ledaren.
sen matten vafan andrea med sin handikaps flipp.
ja till saken en äkta särklass,jag älskar er.

det är en fin text felicia skrev på sin bilddagbok idag, hahaha sjukt rolig dag - som den brukar! vår klass asså. ni är bäst. i swear :) de förklarar dagen tror jag :D haha.. och vi har valt låt som vi ska framträda helt själv, jag och felicia ska sjunga :) sweetest girl blev de. haha och "handikappsflipp" hihihi ..

nyss kollat på Greys också, jag började gråta i slutet ja för 4 min typ. då vid bröllopet :'| (gråter typ) men ska sova nu, eller först kolla fråga olle men efter :D! hahaha puusss! 

I had you there, but then I let you go. :/

image209

Kommentarer

  • annnnnana säger:

    va hände i slutet?
    jag såg inte de sista 5minuterna
    för de va centralskolan :(

    2007-11-29 | 14:36:45
    Bloggadress: http://meloveshenke.blogg.se

Kommentera inlägget här: