hold me tight to your body..

Kategori: Allmänt

HAAAAAJ. låt mig berätta om helgen..

lördag var jag på konfa som jag skrivet om innan, började klockan tie.. kom dit med simon o tobbe, helt dött fram till tolv.. hahaha . sedan åt vi, liksom då man lär känna andra? sedan fick man välja nått man själv ville göra, jag och n¨gra valde kreativitet ! go for it liksom. hahaha så kul de va. tur man har er där! roliga folk. sen fikade vi, sen snack om kärlek & seks. jättemycket sånt. ja, "dagens tema - kärlek". de fick vi konstaterat iallafall! :p hahah. nej men de va roligare än vad jag trodde de skulle va.. sen efter de hämtade jag min jacka :D:D:D svart canada goose blevde de dåå.. äääälskar den, as mysig :D:D:D sen va jag hemma vid fem, fiksade lite och sånt, gjorde ente ve mig nått?! haha hann ente :( sen kom some girls hit <3 dom bästa liksom yeye.. hade verklieigen sjuuuukt kul igen :D tack för presenterna.. dansade fan timmar utan vila ;) fedt lök sen istället :p hahaha ! sen hade väl alla gått klockat tree, då somnade jag linnea emma och jonna här. bilder på bdb!

söndag endå mycke jag skrivet? tittade på film först, sen frulle, sen somnade jag nog igen, sen dusch, sen konfa sex-sjue FUCKING IGEN!!, haha går ju sommarkurs?!, sen mat, tv, sääääängen ofc.

måndag är dagen, ny vecka, nya möjligheter? de viktigaste för dagen är väl min och jonnnas mästerverk på hemkunskapen! riktikt riktikt riktikt gott! alla skulle fått varsin portion asså ;) alla som smakade tyckte de va delicious. ne men de va superduper gott :) hihi. godaste jag lagat. såsen va tummen upp mest endå. sen potatisarna och köttet på de, plus utmärkta salladen och kärleksmumms efter! jaja ente för att man hållde på och spy hos sjukgymnasten sen heller.. nej nej.. neeeee.. haha trodde jag skulle ibörjan. sen smällte de sig ;) yammy.
nej folket, ska bege mig till duschen sen TV för hela slanten ikväll. prison break avsnittet för ente missas idag sägs de, ska vara jättebra :p men ni får ha det, kissäs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: