höstlov - slut

Kategori: Allmänt

onsdes va först hos sjukgymnasten på morgonen ganska länge, sen gjorde jag typ ingenting sovde ? :) sen på kvällen träffade jag linnea och jonna. köpte fett med godis, jag lovar fett med godis. kollade på en film, sen på natten stack vi till fenix ;) hahah rätt stavat! handlade bullar o sånt. haha wired i know.
torsdes linnea och jonna skulle träna, så jag stack till IH och kollade fotboll. träffade massa folk också <3 och helt inpad.. jaja sen när de va slut, så stack jag, ikutt, ebba, addde, marcus, ante, abbe, victoria och gabbe in till bowlingen ;D käkade och snackade, trevlikt :) där va ju disco där inne, så de va mer trevlikt. sen typ vid halv tie kommer jonatan, filip och niklas till mig, så stack ut med dom :D tur jag kan springa lite.. hehe. sen va jag lagom trött efter midnatt imed att jag knappt sovit något mellan onsdag-torsdag så somnade goottt hahahah
fredes hade en mysig daag i danmark med familjen, shoppade lite och fikade. vädret va ju kanon också :) sol och lagom varmt. sen när vi komde hem blevde de sjukgymnast för mig, fick kaffe o sånt :D TACK. men jagvill ha socker nästa gång okej? haha. much trevliga.
lördes sjöng för pappa jättetidikt, 41 år :D haha gammal gubbe :s. sen åkte jag till GAhallen och kollade på fotboll. sen hade vi gäster på kvällen :D
söndes vaknade för en halvtimme sen, börjar piggna till nu ;) sitter i soffan och äter frukost och kollar på MTV. okej, disney channel också. min favorit kanal <3 nu har jag skrivit mycke faktiskt, så ska plugga lite, har läksa tills imorgon?! sen träffa amanda tror jag :) sen ska jag till träningen ikväll och träna fys med mig själv:D
jaaa, söndag idag vilket reulterar slutet på veckan.. skola imorgon! saknar klassen fast man har träffat dom ganska mycket endå. MEN HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: