How long can you keep a secret from yourself?

Kategori: Allmänt

hellloo you! fredag var dagen och nu är det äntligen helg! jag begav mig hemmåt halv tolv jag ja, hihi de va skönt :p orkade ente till träningen och killarna hade ingen NO? vilket resulterade till hemfärd. hahah.
åh ja nu komde jag på nått surt, kul att typ min favoritlärare ska sluta? vår eng/sv lärare. tycker verkligen om henne nu! blevde lessen när hon sa de idag faktiskt. fast man några gggr önskat att man fick en ny, så kan ju ingen ta hennes plats, speciellt ente Maria. haha, men liksom de är de.. jag känner min klass, vi får ny lärare, testar han/hon, sen blir de för mycke och de slutar som de gjort med matten! hahaha. klarar ente en till sån lektioner. ah vi får hoppas på de bästa :D! Per kommer nog och halshugger oss om vi ente sköter oss.
jaja, något kul - älsklingsgirlsen tomorrow! fira mig (a) hihi, tidikt nog! tror vi får trevlikt besök gånger ++++ :) hhaha fattade knappt sjelv.
ska sleeeeeepa nu my friends, i'll write here later, have it !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: