i'll survive HAHAHAHAH

Kategori: Allmänt

mitt förra inlägg blev lite konstigt, men om man håller på bilden så ser man texten :p! haha ..
blev som sagt träning idag, tog de lungt och mår inte alls bra än :S men jaja ut på spåret! sen träffade jag amanda , vi gick till mezo och krängde satan! fyyyfan va mätt jag va sen, och ja, riktikt god mat. men de vet vi ju. så ja, där mös vi :) alltid lika trevligt (en tradition att va där med uutte :D) sen kom de o hämta mig, och sen när jag kom hem vid halv 8 så bara började jag sakna matilda jättejätte mycket, så jag gick till henne :) haha and fuunny like always! kollade också på massa youtube filmer och hållde på att dö asså! hahahahaha. och nu kom jag hem =) i love you so much! please don't leave me :(
tack för dagen, mucho trevligt :) amanda & matilda <3 puss okejokokokok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: