it's so sad

Kategori: Allmänt

image207

nått som är javligt sorgligt är att matilda är förtillfället i Singapore till typ imorgon eller övermorgon, sen beger hon sig till Australien, Hong Kong m.m. själv sitter jag i kalla, råa Sverige och pluggar? knappt rättvist. därför lägger jag upp en bild från platanias. i miss that place :)
något som nästan är ännu sorligare är ju att jag missade one tee hill idag! hur fan gick de till?????? ååååh !! tur man sett avsnitten innan
skolan va iaf fett soft idag,, sen va de sjukgymnast efter att ha krängt goa grahamsbullar jag och jonna gjort hihih. de va rikigt jobbigt hos sjukgymnasten idag, fick till och med ont i lårmusklerna efter cyklingen haha, jag kötta idag assååee :D haha din mamma kötta okej emma? hahahaha . fick massa nya övningar osv. nu kör vi hårt! iäm back soon ;D.  
hur missade jag one tree hill :( ooh.. tittar iaf på CSI nu, sånt köttigt idag, dom har skärt av någon på mitten och sånt i en trollar-låda. uppvärming av saw4 nu i veckan? alla säger den är jääätteläskig. oh, men man måste se 4 om man sett resten.
pluggar också, skrivit klart snart om min idol, på spanksa! =) ska nog redovisa de på onsdag också, kommer bli fett.
nog om de, ska göra det sista sen fruktsallad med glass och sen bädda ner sig lagom till prison break ;). ser jag fram i mot. kisskisskisskisskissskisskisskisskikisskiiskiss
 / 12345 i love u !

It's sad, so sad, what have I got to do to make you care agian?

Kommentarer

  • maaaatilllda. säger:

    haha, jag vet inte hur man svarar derekt, så jag skriver här. men det är kanske ända settet? ;) ja, okej. jag ska se om vi hittar de. :D haha, men asså.. de som jag kollade på var inte billigare än i sverige, men har inte kollat på dina, ska se vad de kostar ochsånt. vi ses snart hjärtat. älskar diiiiig.

    2007-11-27 | 03:17:54
  • abbbbbbaaa säger:

    one tree hill har slutat lilla gumman :D haha
    de e o.c nu ist ;D

    2007-11-27 | 11:08:51
  • aaaandreaa säger:

    Till "abba" typ :p som ska va anna för ni har samma IP (H)
    hahhaa ja jag fick reda på de idag. synd jag
    inte kan va lika cool som dig och veta de i
    tid :D utan att sörja en hel kväll :( haha

    2007-11-27 | 17:30:40
    Bloggadress: http://andreaclausen.blogg.se
  • annnnnnnnaa säger:

    HAHAHHAHA SKREV FEL hahah
    (a)
    synd att du inte är lika cool som mig
    de hade vatt kul då.
    men tyvärr så kan du inte ändra på det
    och har aldrig kunnat och kommer aldrig att göra
    hahhaha

    2007-11-27 | 17:35:19

Kommentera inlägget här: