jag har orkat mig upp

Kategori: Allmänt

Juppjupp, sjuk idag. Och det är måndag så det är okej att klaga.. Feber som kommer då&då, hosta som aldrig ger sig och näsa som rinner. Sånt kul :p!
Finns ju fördelar att vara sjuk, man blir servad! Typ: Snällla hyr filmer. Ja okej. KÖP GODIS & MASSA GLASS OCKSÅ :) Jaja självklart.
Smått avensjuk på att jonna säkerligen har fått ätit en kladdekaka helt själv!!! De vill jag gärna ha igen :) Men nu ska jag lägga mig igen, skulle bara kolla en grej on the computeer och kände för att skriva några rader ;)
Nä, inga pussisar, jag är sjuk! :( hahaha :D

Kommentarer

  • Jonna säger:

    höhöhö.. en HEL kladdekaka för mig själv.
    nej, kan ju inte säga att de blev så. för typ dino & nårra i 9f käka upp den! thanks liksom.. haha.
    men go som fan va den :D

    2007-11-19 | 19:12:31

Kommentera inlägget här: