this this kiss kiss

Kategori: Allmänt

image208
va på träningen i morse, satt och gnabba inne i omklädningsrummet på kalla olympia med några andra slöa/skadade. hahaha. sen va de inte ens lönt att fråga om skjuss så vi tog bussen ;p. sen skola innehållande matte, mat, tastyhouse, no, svenska och sen fick vi håla på sista lektionen så vi slutade halv tre :) knappt skönt ändå liksom. men din mamma e skön okej! hahaha ! sen när jag kom hem hade jag ju fortfarande inga nycklar för jag glömde dom imorse ;s haha, så fick åka sparkcykel till min brossas kompis där han var och hämta nycklar :p yey hahhaa. sen kollade vi på film och åt nutellamackor! de e gott som fan. ja de vet ni ju. och nu är de snart mat, röstar på pizza idag men får se vad de blir ;) hahahaha .. arsenal ikväll !!!!! missar desperate men de filmas in som tur var.  ska plugga lite idag också, så skönt typ inget plugg i veckan? förutom spanksa till imorgon men de gör jag på torsdag istället och engelskaredovisning på fredag :) ska gå igen ha en bra tisdagskväll :)

Kommentarer

  • annnanaa säger:

    när jag o min lillebror gick förbi filmerna
    på maxi i går så såg han en sån ugly betty plansh,
    så han bara; ÅH DÄR ÄR JU FULA ANNA
    hahaaha

    2007-11-27 | 18:24:11
  • aannddrreeeaa säger:

    haha din bror verkar ha lite vätt i sig? :)

    2007-11-27 | 19:45:18
    Bloggadress: http://andreaclausen.blogg.se
  • annannnnnana säger:

    :D ohjes

    2007-11-28 | 14:36:25

Kommentera inlägget här: