until the end of time.

Kategori: Allmänt

dagen idag har varit så sooooft :)

mentorstid först, bara snack och liten verkstad hhahah.
sen musik, hahahaha dansa, sjöng och spelade gitarr! okej, man skulle ente göra de men vi är busiga? hahaha synd jag ente filma :/ HADE VARIT VÄRT ATT SE! jag tycker om er såå, andra halven också ;)
sen maaat, gooood mat :D haha sån nörd jag e nu skriver min skoldag. som o mde skulle va intressant :D here i go..
sen språk, bara jag som tycker de är kul :S haha, wippan och dino kan aldrig hålla könen lugna..
sen matte, och för en gångs skull jobbade jag! haha eller ja alla gjorde de. för vi fick en utskällning, as usual, för vi aldrig sköter oss på matten. HAHAHAH teckingen till dino.. ajajajajaj! grr
sen IA, stac ktill hemkunskapen med jonna då :D bakade med marcus maurius och tim. dom suger asså. fast de va vår kaka som blevde hur bränd som helst.. hahaha.. mätt nu iaf! typ kladdig browni i form. yaammy! sen lämnde vi disken till dom efter blött vattenkrig! hahahah.
nu ska jag plugga, matteprov imorn och sen ska jag slipa min recension. (ja jag vet jag skrevde de igår också, men idag menar jag de :p!) sen blir de nog sleepower party med jonnis ikväll :):)):))

Jonna - menudo amigo estas hecho.. te amo :D<3

haha intressant jag skrivikt om :( äeeh, ska ente fassna här! pussspusspussspusspuspussu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: