your brown eyes..

Kategori: Allmänt

4dagar och jag saknar min klass. bara för att alla är speciella
och man kan inte hittta sånna konsitga männsikor någon annanstans!
hahahaha :p aja, läser jonnas blogg och får skuldkänslor för den
spanksa presentationen vi ska ha klar tills på onsdag. har inte
ork för den. och ja jag ska va frisk tills på onsdag. vi har engelska
prov på måndag också, pluggat lite till det idag. finns ju inget
att plugga på? man kan ju allt, om man gjort läxorna vill säga :p

I'll never find what I'm looking for.

och jenny har ett litet minijobb till mig i januari :D:D ska ha
någon med mig som också hjälper till.. vet inte vem? ;) haha

Kommentarer

  • Jennan säger:

    nej ;) se till o fixa det haha .. inte bråttom men bara så jag vet i tid att du kan osv. snygging ;) ÄLSKAR DIG och krya på dig

    2007-11-19 | 23:25:33
    Bloggadress: http://jennyaldgard.blogg.se

Kommentera inlägget här: