always the same

Kategori: Allmänt

love is life and life is lovin'
it's very special.
igår skolan, hem äte pizza sen LTU. bilen dit med emma, sara & anita ;) hahah mucho kulo. och så tränade vi då, sen fikade vi efteråt.trevliga tjejer, men varför ska vi helsingborgs tjejer alltid göra bort oss? HAHAHAHAHAH. äe. we have a lot fun! sen hem, krängde pop-corn med familia och kollade arsenal, hihi. somnade gott sen.
idag när jag syklade till skolan, och de började med att jag va lite försenade också. så har jag sånt band runt min jacka, så plötslikt kunde jag ente trampa den bara gick bakåt. så hade de bandet snurrit ihop sig i kedjan :s.  riktikt störikt och jobbikt att få låss. men de blevde coola hål i de :D hahah. och sen iväg till skolat igen.
spanska prov, gick för jävla bra :) sen en sväng ner på TH och back to school med lektioner till 4. annars ente gjort nått, pluggat lite ..
och orkar ente sånt pisseväder som nu ;/  aja, skönt som fan med helg imorn :D:D match på kvällen och match på söndag också vad jag vet om helgen ännu ;) vi hörs kids!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha men ni är roliga! xD

    2007-09-21 | 22:51:17
  • andrea säger:

    roligast :)! ihihi

    2007-10-15 | 17:08:34
    Bloggadress: http://andreaclausen.blogg.se

Kommentera inlägget här: