daaagens :)

Kategori: Allmänt

dagens låt: stronger - kanye west
dagens frisyr: löst
dagens smink: lite mascara 
dagens klädsel: ljusa jeans, vitt linne, mörkblå kofta
dagens roliga händelse: sånt dumt jag ofta säger :S haha: jag & jonna snackar om språkresa. annat folk är också där. jonna: asså vilket bolag ska vi åka med o sånt? för de e ju typ med bolaget man bor på där nere isåfall tror jag. och jag: jaja men jag vill iaf åka med sas :D och alla skrattar, "ååh så jävla blond du e andrea. så typsikt dig o säga sånt korkat" typ. istället för jag riktikt tänker innan jag säger nått :) hahah fattade lite senare varför dom skratta
dagens planer: jag har bara pluggat idag.
dagens vill ha: sommar 08 ;)
dagens saknad: larödstjejerna fortfarande
dagens drog: min ipod & tv
dagens tråkigaste: inte gjort nått idag, pga av sjuk
dagens finaste: den där bilden :$
dagens måste: plugga ennu mer
dagens dricka: pucko
dagens köp: iiinget
dagens mat: rostade mackor
dagens kärlek: jonna & linnisen
dagens mående: sådär, ganska dålikt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: