DAGENS då ja

Kategori: Allmänt

                                    image149

dagens låt:
all i have - J. lo ft. li cool j
dagens frisyr: uppsat i en skruvad totte typ? :D
dagens smink: inget
dagens klädsel: jogging , t-shirt & tjocktröja.
dagens roliga händelse: de va rolikt o leka på GA med jonna cabbe & gabbe =)
dagens planer: ska läggaaa mig i min älskade säng, själv ?
dagens vill ha: moppee.
dagens saknad: larödstjejerna
dagens drog: min lindning runt min tumme, tack för den!
dagens tråkigaste: min tumme typ, r.i.p för ett brytit ben. nä men mordet vid knutan för några timmar sen :S
dagens finaste: när jag va hungrig idag, så va hamburgaren väldikt fin :D
dagens måste: ta några steg till sängen
dagens dricka: vatten
dagens köp: godis & hamburgare
dagens mat: kyckling & ris i skolan
dagens kärlek: skitsamma
dagens mående: sådär, krasslig & snuvig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: