ddaaamn

Kategori: Allmänt

         image148

Mmm, what you say ?
mm, that you only meant well? well , of course you did..
mmm, what you say ?
mmm, that it's all for the best? Ah off course it is.
mmm, what you say ?
mm, that it's just what we need ? And you decided this.
mmm what you say ?
what did you say ?

dagen har flytit på, vaknade mindre glatt och frågade mig själv om jag skulle resa mig upp . blevde så efter en halvtimmes tänkande (sovande till). hehe, lite sen men kom endå iväg kvart över 8 och skulle träffa marcus & maks då också, och de tar väl 3 min dit så de bllev ju nästan perfect! ;d. vi började faktiskt halv 9 med aktivitetsdag hela dan. vi komde sist skulle jag tro, bra jobbat lag a ! ganska långtråkikt men endå kul. vet inte.
för övrikt har jag och jonna snackat om planer till språkresa nästa år! eller hon frågade mig igår,. så de är jävlikt aktuellt nu. men vi får se.
sen syklade jag då från viskängen, vid min skolat till norrvala! :O tränade hos sjukgymnast. sen blev de mc donalds :$ hahaha. sen syklade jag hem igen. bra där andrea :D(Y) sen fetat mig och sen match i a serien..
ska sluta med min skrivning nu, kör till med en dagens också i next inlägg ;) annars ska jag tänka på att soovva 7kvart i timmen. sova hur länge som helst också, MMMmmmm :D
och min tumme är inte bättrre! om jag skrivet de i nått inlägg?.. har då typ brytit tummen på ett sätt bara jag kan, hahahah JAG VET INTE!! haha. sjukt synd om mig, och jag har oooont. och min käke gick nog ur led på matchen idag (?) kunde kanppt äta pizza efteråt, men vafan :) nä, sluta skriva andrea ! tack för mig, adios hermoso

giiiive me you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: