ge mig helg nu

Kategori: Allmänt


image155
hola guapos! and then i just write to de handsome people out there. nejdå. igår puggade jag mycket och spelade match mycket! så de blev mycket av mycket.  och idag har jag & mamma handlat godis och  fetat oss, o jag har pluggat saaate (!), o tränat :D::D:D:D:DD: ni är bäääst ;D hade prov igår, gick bra bra.. bytte prov med jonna så vi skrevde av några uppgifter ;) haha, gick fint. och så har vi prov imorn, ska nog gå lika bra förutom att man kan inte fuska på hans lektioner, gåår ente! annars har man ju talang för de ;) hoppas han är sjuker imorn, för de har han vatt sen i tisdes. så han kan ligga imorn också! DHD! hahah giiirls. torsdagen blir skolat till 4 enlikt schema, och sen ikvällen träffar jag nog nellllan min. ska fiksa skiva till på lördag, blir nog bra. okej men hörs ska gå! match på fredag och jag längtar så till den matchen, prestiisch ;d ellerr vvvaaa?! hahha fattar ente, poooss!


u know when u love someone :)

Kommentarer

  • Tilda säger:

    cool bild :)

    2007-09-13 | 17:30:21

Kommentera inlägget här: