gonatt folket

Kategori: Allmänt

image162
de där möte va väl sådär. prästen och hon andra, lena verkar för ävla roliga ;D haha, och lena hade jag i kyrkans barntimme när jag va 4-5 nått. hon bara; har inte jag haft dig i kyrkans barntimme? har man träffat andrea glömmer man inte henne ;) haha weeell. as usual. och sen hon bara: ja de finns foto i hallen där borta!  sprang dit med mamma och kollade :D hahah. sååå sött! inte vatt där inne sen dess, och inte träffat henne sen dess. så kändes konsikt när man komde in där :d. kände igen allt endå. jaja minnet har man.
ska sova nu, fan klockat va ju 5 över för en liten stund sen? (inte tatt mig 20 min att skriva dock) aaaaja, ska sova gott nu och läsa om jag känner för de när jag lakt mig ner`. hah, endå 487 sidor kvar på 60 dagar. no problemo. adios  amigos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: