harlyckan hela dan, jaaop

Kategori: Allmänt


image151go kväll alla :)
idag vaknade jag tidikt, typ halv tie. sen syklade jag till harlyckan med linnea. kollade på hbk p91. sen stogde jag med i hambörgare försäljningen när hbk A mötte södra (mitt hemmalag ju) hehe. asjobbikt att stå där! feeett med folk + dells för att man får räkna ut pengar o sånt när dom betalar. hahah. stänger annars av mina kunskaper när jag icke är i skolat ;d. sen softa vi kvar på harlyckan med some people!
ni kan dö, för jag hade behöft komma hem derekt och plugga. hahah.
sen pluggade jag när jag komde hem vi halvsju- sju. tills nu. för jag orkar ente mer, får plugga för hela slanten imorn efter träningen! och sen blir de nog match på tisdag också. i hässleholm, så de tar också mycket tid. men vafan, kul med fotboll och de är de inte och plugga så varför väljer jag nästan plugg före fotboll? beroende av mvg.
tack för mig, skriver imorn kanske om jag är inne på datan som jag inte hoppas att jag är mer än i skolan. och nu skulle de egentligen vara beck, söndag 21.OO. men de är de ente mer, så får sörja lite för de.  puss på allt folket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: