lindsay lohan

Kategori: Allmänt

                              image145
haha pinsamt dålig jag har vatt på o skriva nu på sistonde? hehe. fy på mig, för de är fatksikt en hel del som läser :D men de gör  mig inte så mycket piggare. najnaj, fyfan va jag är trööööttt ! spelat match både igårkväll med trevlig publik hemma på ip. trevlig kväll :D låg under med 0-1 och vann sen med 5-1 :D 1 mål för mig då bara. så jävla härlig vinst :D som vanlikt kul i omklädningrummet sen då ja ;) haha ni är härliga tjejer. de va då i skåneserien, och spelade idag morse mot nått lag jag glömt vad dom heter, spelade borta vann med 3-1. gjorde 1 mål osså.  de va i a-serien. rullade boll bra idag med ;D gammal domare som inte hängde med i vårt snabba spel hehe ;) och missade ett skott från oss som målvakten räddade in och låg inne i målet med bollen i typ 20sek?  jag skreck åt han; asså vafan, tom min döda gammelmormor hade ju sett de !!! pinsamt . han bara: näe men ser inte de från den vinkeln, jag kan inte!! MEN SPRING LITE DÅÅÅ?. hahah :p tur att de inte va avgörande xD nä brukar inte käfta emot, bara om de böhövs :) mihih. ooookej, annars har jag inte gjort ett piss idag. ganska skönt, men sekt. aja, ska förstätta se 8mile som sett ett par gånger redan o fett med godis ;D  jag har också 1 biljett till matchen mot djurgården på måndag, någon som vill göra mej sällskap för jag hittar ingen? =) kisses cuties

                                                         i'm the worlds greatest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: