molnig sommarkväll

Kategori: Allmänt

va de verkligen idag när vi tränade. jätteskönt verkligen :D annars idag har de ju varit skolat, som bjöd på hemkunskap på schemat! alltid oehört nice. blevde kanel/vaniljbullar idagens. sjuukt gott. ja de va ju jag och jonna
som gjorde de :) image161
sen hem och träna med dom bästa ;D soft träning men jag kände
hur bullarna gumpade i magen på mig :S mådddde illa imellan åt. haha!
its just the way it is, tjockis. men åt bara 4 st i ett? borde ente göra sååå mycket. för jag spydde. nej de gjorde jag ente.
spanska prov på torsdag  är de och idag lånade jag en engelsk bok, 494 sidor!! fett tjock. riktikt jävla tjock! tjock tjock. ska läsa ut den iaf, och sen redovisa den.
sågde en film om anoreksi, nej anorexi och bulemi. så hemskt dert är igentlgen. de e nästan som de här: att man väljer att gå in i ett kolsvart rum, och sen stängs dörren och man hittar ente ut. för man kan ente sluta.  as hemskt iaf.
har lite leksor tills imorn, så ska plugga nu sen läsa ;) haha har läst 4 sidor redan :O heh. 
så puss amigos.                                                                                                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: