rifs f92 <3

Kategori: Allmänt

                      image147

hej alla!

käänns som alla är sjuka. kan ni sluta typ, jag håller också på att bli sjuk nu :( näsan rinner lite och jag har ont i halset. igåren var vi nog 4 tjejer. assoft på NO:n iaf :) sen efter pluggade jag och fikade med linnisen ♥ gickte inte så bra med pluggandet, blev tv & snack mer! haha finns mycket o snacka om nu ;) . okej de finns de alltid men ja, linnea you know! hehehe. sen pluggade jag på kvällen, fast jag tror att jag sovde samtidikt? hahaha. annars rullar skolan på vädlikt bra :) ni kanske tror att jag har fett stort IG i svenska, förstår er, det tror nog andra också. men jajaja.
idag blevde de ingen träning för jag mådde icke bra. tack alla sjuklingar!!! hahah. nice dag i skolan endå, varför ska jag alltid nämna de? haha. 4 prov och lite mer smått o gått på 4 veckor. ja vi fick ju också 4 leksor efter andra dan i skolan. så vi är väl uppvärmda. haha, jag är trött, ska hoppa från denna stolen ner i sängen ochfortsätta kolla på idol. haha fin avslutning :D match på fredag anyway :) om du är bättre / mam & pap. ska spela:D ska plugga också  lite nu. har nysit ner min dataskärm nu, puusar på er / andi G HAHAHAAH (jag & feliciia lekte länningar idag i skolan. som t ex ABOOO så skämmi du e ja sväääär. jag ska kalla på min släktingar, mohammed, mohemmed Junior, mohammed stor-liten-gammal. du e körd manet) askulikt .

there´s only one, and it´s you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: