I can't take no more

Kategori: Allmänt

.. baby I coming for you
ojoj vilken härlig dag! åkte till anna vid kvart i tre, där kom mina solstrålar jennie chanelle och anna <3 cykla sen till hif, gulliga folk haha osv. sen efter hif cykla jag jennie och anna ner till stan, handlade glass och sen satte vi oss på en brygga i hamnen. åh så mysigt :)! sedan blev det thai corner med familjen hehieheie, till arsenal och fabregas <3<3 hm in love with him. ska jogga nu, som har blivit min drog. känns inte som jag gör annat - pluggar, styrk-träning, joggar, äter, sover lite. haha men så har det varit denna veckan iaf :p för övrigt sitter jag i min nya soffa och är precis vid min fönsterkarm med fönstret helt öppet och hör på fåglarna oc hser solen går ner, mysigt acutally :p hör några flygplan och helikoptrar ibland också :D hahahaha.

nu ska jag joggaaaaa! pussefnusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: