I see you and I stop and stare

Kategori: Allmänt

hejhej, bra jag är på att uppdatera. men idag fyller min bror år, 11 år, naw.. haha. det blir snabb genomgång om helgen då..
i fredes åkte jag ut till laröd med nelly tess kajsa och anna <3 där det bjöds på fotboll och träffade jättemycket folk och det var jättetrevligt. sen igår, lördag, cyklade jag och nelly upp till vip och kollade på match, sen kom matte och vi cykla till nelly och åt pannkakor, gräddbullar, popcorn, chips m. dippe och kollade på film, M-K and ashley, new york minute ;) komisk film :p haha! sen kollade vi på en match till. sen på kvället kom släkten och fast jag inte fyllde år fick jag också pengar och jag njöt och är glad haha! mesta dels för att jag åker till göteborg om en vecka och ska tillbringa en vecka där, prao och annat mys :p längtar..
nu ringde nyss sweety anna till mig och det blir hif idagens med hon och chanelle <3 det var  väldigt längesen, men vädret tillåter :p nu ska jag göra ve mig och lyfta mig ur täcket, haha så jävla seg är jag, sjukt. nelly vänta på mig igår en kvart :s sorry babe haha.. ingen blir förvånad men puss på det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: