our first fight

Kategori: Allmänt

image343
så oaktig jag blivit. inte alls någon lust till att skriva och vipps har man tappat runt 1O läsare :p haha!
idag var det skola, roligt som vanligt.. äe fan va seriös jag va där. endå ligger jag ute på marken när vi har träslöjd och asflabbar. haha  typiskt mig. "glad idag?!" efter skolan träffade jag matilda och vi såg film, beck - mörkret. den va bra! ;d sen joggade jag frammåt kvällen, vad annars. och nu har jag nyss kollat klart på prison break, vad annars måndag och kloockat är 23.OO :p haha..  nu ska jag sova jäättemycket och om jag hade hetit det på msn hade alla frågat: hur är jäättemycket? det frågade minst 13 st när jag hette det innan "duschar jättemycke", men det är chill. nu är det csi, ojdå ingen sömn nu nej :p ahah xoxo / me

Kommentarer

  • Helsingborgstad säger:

    Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

    2008-04-17 | 17:02:36
    Bloggadress: http://helsingborgstad.blogg.se
  • anna larssson säger:

    HEJ ANDI.
    jag har en ny blogg :D
    annafroderberg.bloggspot.se
    puss

    2008-04-18 | 09:55:19

Kommentera inlägget här: