when the reality advance up to

Kategori: Allmänt

.. your imagination
oj, nämen hej blogg.se! orka att jag varit sån skrivsugen sen i söndes och så har dett inte gått och komma in och skriva lite? vänta ska bara sörja, faktiskt. men las vegas livade upp min lördag.
i söndag pluggade jag, sen skulle jag bara lämna och hämta lite grejer hos mattelicious, då satt hon och skrev "en bok" sa hon, den var realy good! och jag skrev uppsatts, typ som en bok ju :p, så hon bara "hämta din bärbara, så sitter vi här". vänta ska bara hämta den! nej, ringde efter matildas pappa som var hemma hos oss så kom han med den sen när han skulle hem :D haha. oduktiga vi var istället, satt där och drickte te iih.
igår var det måndag och back to hell. på lunchen var jag och emma nere i stan och jag handlade en grönsaks-bagell på waynes till lunch! sen efter skolat träffade jag upp eli och vi tog en fikeli i waynes, där även jeppe och några andra var :p, hej. det blev en lax-sandwich och en chailatte, lagom mätt sen. blev mycket snackat så vi klarar oss i en vecka nu när eli åker till gran canaria eller vad det var i en vecka :D.
ideagens är jag sjuk, så ligger i soffan och tycker synd om mig och kollar på VÄNNER. ska skriva lite, so mtyp uppsatts och sånt, lite på engelska och svenska. har massa ideer, så kanske lämnar in det sen :p, nörre eller hur eli? haha xoxo / me

Kommentarer

  • elithaking säger:

    WIEEEEEEEE :D älska att va med i bloggen, jag måste stå med varje dag nu. minst en gång!!!!
    haha..
    you'r little nörre. xoxooxoxoxoxoxox

    2008-04-01 | 15:50:22
  • jennan med brännan e säger:

    mm krya på oss båda andrea (:

    2008-04-01 | 16:28:04

Kommentera inlägget här: