aj min näsa

Kategori: Allmänt

image304
jag vill tacka mina trogna vänner genom min svåra 3dagars period av sjuka.. halstabletterna, teet, näsdropparna, teven, pappret och soffan. jag ljuger inte när jag säger att jag aldrig snytit mig såhär mycket förr :p 2 rullar? wiho fett mkt.
kul jag slösat 3 dagar av min lediga tid, 3 av 1O. poor me faktiskt. jag är iallafall piggare nu, men dock förkyligare. men ingen feber längre, bara massa hosta och nysningar. haha efter varje gång jag nysit så får jag tårar i ögonen,  typ som jag gråter! haha såå mycket power i mina nyssningar :D HAHAHA! min näsa är för övrigt helt röd och svider.
nu ska jag rensa mitt rum på skit saker osv, kan göra de medans jag har tid och lust så slipperj ag de sedan. idag har jag okcså hittat massa fina kläder till bra pris, klänningar leggings och linnen, så det blir inhandling på det i veckan tror jag :) på internet då. nu måste jag nysa, pyyyysss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: