bild från malmööe

Kategori: Allmänt

helloo babes! fixade ytterligare lite till på min blogg, visst blev det sött? tack. haha. innan fick jag reda på att jag fick praoa i göteborg, så kommer vara där en hel vecka :) så skönt att bara komma booort! haha mys. och från det ena till det andra, bion sög typ. haha.. juno heter den, rekomenderar inte den speciellt, men asså den var inte jääättedålig, men knappt bra. eller helt okej då. jaja. och sicken storm! mama! haha, jag och matilda togs tag av vinden flera gånger utanför bion efteråt haha. okej, kanske itn e så kul? för att det kom en så kraftig vind, och jag är ganska rädd om mitt knä så  styrkar mest högra knäet. ja, så stog vi typ vid gatan där då, så kom den vinden och jag blåste rätt ut på vägen! och det kom en bil som precis hann stanna :O haha det var läskigt, för jag bara vände mig om och såg ljuset. haha :s jaja, åt god mat sedan och babbla med familjen som vanligt och skratta åt singing bee :p ska nog snart träffa matteee <3<3 hiih AS USUAL! puss på det du ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: