choop you up

Kategori: Allmänt

miin babe matte matilda agnes cervin gick typ nyss :O:O sjukt lissen andi här nu.. haha.
vi har spelat spel, kollat lets dance och läsit min dagböcker!! jag läste högt ur min dagbok.
haha bästisar har inga hemlisar för varann :) okej, alltfick hon ju inte veta. men jag skratta
så jag grät. skriver faktiskt fortfarande.. ibland. och där blev matilda liiide förvånad :D haha!
sen filmer på youtube. och hon ska spela match imorgon typ halv 8, så hem skulle hon :(
och hennes mobil är på islänska och min spanish :D så jag skirver spanska sms till henne
nu, haha för min mobil skriver spanksa? fett bra !!  .. nu sitter jag typ vid vårt matbord i stora
rummet och kollar på tv, tänker ta datan och lägga mig i soffan nu istället :p reason 1
- godiset står där på bordet. reason 2 - soffan ser sååå mysig ut. reason 3 - finns ingen sådan.
haha så dålig jag är. love
nelle, my angel, Im here for you. I understand, its hard. try to forget but never regret :) <3

Kommentarer

  • chanelle säger:

    du är så underbar andrea!
    happy to have u as my friend

    2008-02-22 | 23:56:47
  • matilda, din älskling säger:

    you're lovely!

    2008-02-23 | 15:17:46
    Bloggadress: http://matzi.blogg.se

Kommentera inlägget här: