dancing in the moonlight

Kategori: Allmänt

         image296
snabb sammanfattning av lördag lyder så här.. var i skolat mellan 8.3O och 12.OO för öpptethus för  föräldrar, syskon osv. fett segt inget hände och folk var där så det både räckte och blev över.
sen softade jag till max som jag brukar göra haha och sen tjejmiddag och annat med tjejerna såklart :D först mat, sen hann man icke äta färdigt typ haha, jag anna och felle ut på ärande, träffade rozbeh och harley (darling) haha :D, vättskrämd(fyfan för oss att vi typ gjorde de), hemmåt efter långlång tid och dansdansdans och letande :p..
blev sjuuuukt många bilder, jag är nog med på alla haha! ungefär 5OO?  sen hamnade alla gott i "sängen" och kollade på disturbia. riktigt riktigt bra film :) tyckte vi alla, så ja, se den om du inte har.
sen somnade jag efter det, eller halvsomnade, sen vaknar jag av att dom skrattar, bryr mig inte mer o mde. sen vaknar jag en gång till så har jag mina strumpor och bh i huvet! ahahahaha. gott =)
jag tackar för kvällen, mycket skratt blev det ;) hahaha speciellt framåt sen timmarna :) haahahah!
till frukost blev det tacos och cola för oss alla :D:D gootte igen.
idag har jag pluggat som f-a-n!! "sticktest" m.m :p och nu ska jag sova jättemycket ha det bäst, XoXo / me

synd att man redan sett wallandern

Kommentarer


Kommentera inlägget här: