everybody hurts

Kategori: Allmänt

kul med uppdatering från min sida? känns som jag sviker alla min läsare, haha. sammanfattning sedan mån :p:
skola innehållande inget, jo massa frångångar från lektion pga snytning från mig! haha sorglikt. svimmning i duschen, season 2 av DH avkollad, sjuksjuk, doktor, läst exakt alla relger och annat till malta ( 5 månader kvar ), season 9 av vänner avkollad igen, på bättringsväg och nu plugg.
asså varje gång jag gör vår svenskaläxa, blir jag så känslig. haha låter kanske konstigt, ja de gör de nog. vi typ läser en katastrofal bok om typ förlust av någon närma kan man säga, och sen ska vi skriva upp texter som vi reagerar på och skriva en tanke om den. jag skriver alltid sån värsta känslig tanke! haha likadant när vi sen ska skriva flödeskrining. jelvar. känner knappt igen mig själv när jag läser igenom! hahah. men det är kul faktiskt. signe tycker om det också ( vår lärare ) så då är de ju bara ännu bättre ! hehe..
ne nu ska jag äta god mat från mammas och pappas sida, dom borde bli kockar faktiskt :D men imorn blir de nog skola, så ni slipper sakna mig. xoxo / me 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: