faith is not blind

Kategori: Allmänt

image297 bild från några helger sen :p knappt söt? jag & matilda inte utklädda iaf.
knappt trött jag vatt idag heller, palla att det blev så sent i lördes? de sitter  kvar :) hahaha. kanske.
känns som ingen från min klass är inne på msn eller va, sitter alla och pluggar fysik? era nördar. imorgon vid ett gör jag fysikprov alldeles själv, heja på mig!
tackar för fika idag, morotskaka, 2 negerbullar, vaniljhjärta, semla, jag e fan fet.

bara för jag icke har något att skriva atm ska jag göra en "veckaresume"
mån - pluggeli NO
tis - träna på morronen, plugga eng & sp
ons - göra sista på so inlämningsbajs
tor - bowling hela dan, sen träning, sen föräldrarmiddag ska servera sen lov!
fre -  ledig sedan förfestr nånstans till inget :) haha
lör - mölle? eller farfar?:D farfar
sön - lär inte bli seg söndag som vanligt, lediga vecka. oskönt?

nästan kul vecka, den består bara av plugg? eheeheheh. varför kallar ni mig plugghäst? och emma tack för ärret jag fick i hakan idag!! ÄNNU MER SCAREFACE ÄR JAG NU! hehe jeepp

fan varför kan jag inte lita på dig när jag vill? vänta ska bara sova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: