fullspäckad dag!

Kategori: Allmänt

image299
denna fick jag skickad till mig igår, den är från tennisveckan i båstad, på rixfm :) så sjukt kul det var den kvällen. jag linnea och namik som klippt ut sig :p så det är typ den enda bilden jag har här på denna datan!

nu sitter jag och målar mina naglar när jag inte skriver, haha, sen vid halv nie blir det bowling med klassen, ja aretslaget men hela vår klass ska ha bowling! :p trevligt. sen käk någonstans, sen blir det förberedning till föräldrarmiddagen vi ska ha ikväll. ska träna vid tre, ett måste, så får gå ifrån skönt. ska servera för övrigt.. och det tycker jag är kul :D har iförsig gjort de typ 2 gånger innan.
kommer nog inte hem förrens vid 23.OO, puh sicken jobbig kväll det komer att bli.  tur vi får paus med pizza då? :) hehe. tjockisar. skriver mer imorgon eller om jag nördar datan ikväll vid halv tolv fast ingen kommer att va inne för det är bara vi som är lediga? mjo.. nej, skriver imorgon. nu ska jag fortsätta måla mina naglar :D:D sakna inte mig för mycket, tillbaka imorgon :D hehehe, pusspusspusspusspusspusss vavavavaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: