haaalloo

Kategori: Allmänt

haha hej, inte varit inne på datorn sen min och nellys lannatt :) haha gick och la oss vid cirkus 7? gott.
igår spenderade jag och anna vår dag i malmö! såå mysigt! där sprang vi runt i 7 h :D shopping, fika, skratt och så haha..
tack för dagen baby :D sen gick jag ut med olle & matte, va uteo ch raggade på killar :D HAHAH maaaan..cute. läskigt :O
sen in till mig, poppa popcorn, macka, vindruvor, dricka och hann se lite fråga olle ( :(  lessen jag som missa de ) sen myste vi i min säng till teven. hah.
idag blir det väla med familjen nu typ snart :P sen ska jag igentligen träna de orkar jag inte, så så blir det inte. haha. sen ikväll hif, hejaheja sen vet jag inte? tar de som de kommer ;)

nu ska jag göra om bloggen , ciao !

I'm not sure what I see
cupid dont fuck with me!
are you telling me this is a sign?
he's looking in my eyes, now I see no other guys
are you telling me this is a sign?

ÅH JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR HAN <3 haha, jag vet gammal låt men han e bääästooo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: